wees wijzer schreef:
Kruik schreef:
osker schreef:
Was even benieuwd of er hier nog iets over het wonderkind gezegd werd. Een wonderkind dat zonder een raket auto eigenlijk gewoon weer de ordinaire slechte verliezer is die hij altijd was.
Ehh...Max Verstappen ....u bedoelt toch de wereldkampioen F1 ? (niet de toets op uw PC.)
Natuurlijk....als ze hem in een trapauto zetten....maakt hij ook geen bal klaar.
Daar hebt u dan weer het gelijk aan uw zijde.
Ik kan het helemaal mis hebben maar ik kan het idee niet van me afzetten dat men binnen de sport en binnenskamers afspraken heeft gemaakt om de sport voor de toeschouwer weer sensationeel te maken.
Vele toeschouwers vonden er maar weinig aan dat men niet meer hoefde te kijken wie nummer 1 werd.
De interesse liep terug dus de inkomsten ook. Hoe dan ook zit er natuurlijk entertainment in deze sport.
Of dus alle frustraties inderdaad komen door een slechtere auto? (vreemd dat Red Bull ineens aan alle kanten te kort komt) of dat er een "toneelspel" wordt gespeeld
Allereerst is het niet vreemd dat de RedBull tekort komt. Verstappen heeft ook al in de eerste wedstrijden aangegeven dat de balans niet goed zat, ook al was de auto, in combinatie met Verstappen dan, nog steeds snel.
Daarnaast lopen weliswaar de winsten terug, maar sinds Verstappen in de F1 meedraait is het aantal kijkers nog nooit zo hoog geweest. Wellicht gebeurd er in de F1 hetzelfde als in andere Sporten. Kijk ik was ooit, heel lang geleden een voetbalfan, maar dat is al jaren geleden. Echter, kon ik me niet van de indruk onttrekken dat Messi Wereldkampioen moest en zou worden met Argentinie. Als er 1 compleet team gedrogeerd was, was het wel Argentinie tegen Nederland op de laatste WK. En dat Messi wegkwam met z'n gezeur, gevraag, en onsportief gedrag, was wel heel erg opzichtig.