Onheil rond Santorini, want daar huist een wel héél gevaarlijke vulkaan.
En de vooruitzichten zijn na een flink aantal bevingen, onheilspellend.
Het dagelijkse leven wordt even op een héél laag pitje gezet, wegblijven van havens en zee.
Ongeveer 70 jaar geleden was het er raak, maar de mogelijkheid nog véél erger dan toen is er zeker.
Het grootste vulkanisch gevaar voor héél Europa huist daar nu eenmaal.
De afmetingen zijn echt enorm te noemen. (het kan daar gigantisch worden)
Hopen dat het beperkt zal blijven....anders zit er niet op.
