Geregistreerd: ma 21 mei 2012, 22:51 Berichten: 22302 Woonplaats: Bij de bushalte
Leuk filmpje.
Heel erg allemaal, alle video's van het stamcafé zijn weg. Zoals Camping Pernis.
Voor mij was (en is) het stamcafé een soort van Camping Pernis. Vrijgevochten bende en absoluut duidelijk wie de baas is.
Als het over de melding van Graatsma gaat, ik gebruikte al geruime tijd alleen maar dat "video" knopje.
Dan is er een uiterst nuttig knopje onderaan het edit scherm: "Voorbeeld". Van harte aanbevolen.
_________________ Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om je aan de feiten te houden - OB
Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 15:04 Berichten: 7689 Woonplaats: Time And Relative Dimensions In Space
Ik heb die youtube-tag dus weer werkzaam gekregen, maar ik wil er idd wel vanaf.
Aangezien ik ermee aan het prutsen ben kan het zijn dat die tag af en toe wel en af en toe niet werkt.
En zo blijf je maar weer bezig hè.
Geregistreerd: ma 31 okt 2011, 17:22 Berichten: 200 Woonplaats: Waar wat te jatten valt.
Nou, Doc heeft het idd voor elkaar: dat youtube-knopje doet het weer.
En dat is maar goed ook want in 't Stamcafé MUZIEK podium deed geen enkele video het meer.
Geregistreerd: ma 21 mei 2012, 22:51 Berichten: 22302 Woonplaats: Bij de bushalte
Goed van Doc!
Ach ja, mevrouw Kaktus. Wat was ze mooi, met die hoed.
Wat ik mis is de foto van het originele stamcafé, die foto stond er en is vertrokken. Bij De Telegraaf zijn ze er momenteel naar op zoek.
_________________ Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om je aan de feiten te houden - OB
Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 15:04 Berichten: 7689 Woonplaats: Time And Relative Dimensions In Space
Ja, ik heb het voor elkaar, de youtube-tag werkt weer, zij het onder een ristrictie.
Links als deze werden altijd geaccepteerd, inclusief de parameters:
De tag zet het voorvoegsel http zelf om naar https,
dit heb ik gedaan voor terugwaartse compatibiliteit:
reeds geplaatste video's worden nu ook getoond middels het https-protocol.
Wat zouden die parameters moeten doen?
Van &feature=g-vrec heb ik geen flauw idee.
Maar &iv_load_policy=3 is wel leuk:
die zet bij de getoonde video standaard de "annotiations" (= aantekeningen) uit.
Dat zijn van die hinderlijke pop-up mededelingen dwars door je video heen,
echter geen reclameboodschappen - die blijven (helaas) gewoon actief en kunnen met AdBlock o.i.d. gestopt worden.
Heb je dat wel werkend, Doc?
Nou en of - al héél lang en ik heb het altijd verzwegen.
Als je een youtube-video hebt die van dat soort annotiations (aantekeningen) bevat en je wilt die hier publiceren zonder die dingen,
gebruik dan de youtube-tag:
[youtube=3]...[/youtube]
Op de plaats van die drie puntjes zet je natuurlijk de youtube-url neer als eerder in deze post beschreven,
zoiets dus:
Zijn er nog meer van die parameters Doc?
O ja hoor, en ze staan allemaal hier.
Maar de youtube-tag ondersteunt ze niet.
Van de video-tag weet ik het niet, maar die is er in principe wel toe in staat:
ik ben er een blauwe maandag mee aan het knutselen geweest maar ik kan me nu even niet herinneren of me dat toen gelukt is.
In het geval van niet zal ik er beslist naar kijken, maar momenteel heeft het beslist niet de hoogste prioriteit.
Ik hoop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Greetz,
Doc.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen