Een huisdier heb ik nooit een gehad, en zou ook niet weten waarheen ermee, als ik wat mankeer.
Dus héél verstandig van mij om dat zo in te richten, anderen hoeven dan mijn problemen niet op te lossen
als mij wat zou overkomen, en dat was al het geval, hé, nog niet zo lang geleden.
Dierenartserij....breek me de bek niet open, die boevenbende, ook een paar jaar geleden
ervaring mee opgedaan, het hondje van mijn zus....in no time 2700 Euro naar de knoppen,
eindresultaat....hondje moeten inslapen, wel vulden ze wel eerst flink hun zakken. Maffia, is het juiste woord.
Er zat geen normaal botje in zijn lijf, en die wilden ze allemaal gaan behandelen, dat werd een pijnlijk drama.
Inderdaad er zijn meerdere mensen in huis nodig, eer je een huisdier neemt, of een makkelijk opvangadres.
Toen ik werkte kon het ook niet, ik was vrijwel altijd aan het werk, vaak ver weg....en dan dus niet thuis.
Dat huis ? Is me toegevallen, nooit het als melkkoe gebruikt, en niet vrij....55.000 Euro staat er nog.
Ik kon erin, als ik een huurhuis achterliet waar anderen in konden, daarom mocht ik hierheen.
Ja, inderdaad, voor mij pakte het uit als een lot in de Staatsloterij, maar ook dat was niet te voorzien.
Gewoon een keer de wind wat mee gekregen....en daar profiteer ik zeker nog van.
Maar het is geen lepe bekeken zaak zo door mij gepland hoor....meevaller na wat enorme tegenvallers.
Maar de echte winst die erin zit, zal nooit voor mezelf zijn, verkopen kan niet (want ik wil hier niet weg)
en dat geld valt dus anderen ten deel.....het is niet anders.
Maar om terug te komen op die kat....schaf een camera aan, je kunt ze niet genoeg in de gaten houden.
Voor je het weet slaat de elektriciteitsmeter op hol....
Ik heb allang een kat....die in mijn tuin komt schijten, je-weet-wel een echte fijne kattengewoonte.