Ja, ik vind Musk echt een zakkenwasser als hij echt dacht dat een leger personeel buiten flikkeren
zijn waarde van Twitter op te kunnen voeren, dat blijkt dus (gelukkig) anders uit te pakken.
Wie veel poen heeft....krijgt wat moeilijker mij als aanhang....veel poenigen stelen immers een groot deel.
Er zijn héél weinig sociale veel poenigen op de wereld, en hij past er zeker bij....totaal asociaal.
Een wat ontwikkelde aap uit Artis had dat kunnen voorspellen. Musk dacht een financiële klapper te maken.
Hij kan dat....omdat hij over een vracht geld beschikt, anderen waren al meteen failliet.
Boetes maalt ie niet om.....wel overtreedt hij vaak strenge wetten, maar met betalen is hij er vanaf.
Alles wat met overnames te maken heeft en Musk....kent echte problemen.....steeds weer.
Dan over de toestand Tilburgs asiel....daar blijkt u weinig van te weten...
het was ooit een initiatief van een echtpaar, en na die fraaie nieuwbouw
was het héél lang een adres waar het niet echt gezellig was....dus problemen met vrijwilligers lagen voor de hand.
De krant meldde er met regelmaat een en ander over....de conflicten intern en nare werksfeer.
Of het nog steeds zo is....weet ik niet, wel hadden ze ooit een naam.
Bovendien kent Tilburg een zéér hoge hondenbelasting....van dat geld is makkelijk een asiel met
betaald personeel er op na te houden.
Tja...op de smartfoon effe Lubach bekijken....maar u doet maar....het is ook terug te zien hoor....
anders dan postzegel groot. Hebt u er soms een vergrootglas bij ?
Die ene persoon is bij mij niet bekend....had ie soms van die haartjes boven de ogen ?
Ik ben me NIET bewust van een conflict met wie dan ook....
dat er ooit pijnlijk op wat steken onder water gewezen werd....kan nooit een reden zijn.
Maar als het er maar één was....kan ik nooit oorzaak zijn geworden van forumvervuiling,
dat is dan dus zwaar overdreven.
Dan is die persoon gewoon iemand met tenen van drie meter....en daar kan ik ook al niks aandoen.
Ja, daar trap je nogal allicht op, en ik ga die tenen niet inkorten...dat is immers ook pijnlijk voor die persoon.
Ook dat ik uw aangedragen boeken niet lees, komt omdat ik een wat andere invalshoek
wat schrijvers betreft heb.
U neemt al die verhalen erg serieus....ik dus niet.....wat je daar leest is de indruk van de schrijver
in die situatie en niks meer....en zelden ook de werkelijkheid.
Bovendien worden er massa's boeken geschreven om het schrijven....brood op de plank dus.
Maar anders dan strikt wetenschappelijke werken....neem je met een flinke schep zout.
Dus lees ik ze niet....een willekeurige mening van derden voegt immers niks meer toe.