Tja, zo ik nogal eens bossen bezoek en zie wat daar het hele jaar door zoals gekapt wordt,
die massa aan bomen, dacht ik in mijn onnozelheid dus :
De burger gaat zich natuurlijk niet storen omdat bij nogal wat mensen een gekweekt boompje in huis
een tijdelijk onderkomen krijgt, en daaarna richting composthoop gaat.
Tenminste hier gaan ze bijna allemaal de compostverwerker in.
Zoals de schillen en resten van veel groenten ook die richting opgaan.
Het gaat niet opvallen....en ze worden ook wat beter verwerkt,
omdat de vreugdevuren met ex-kerstbomen hier ook allang verleden tijd zijn.
Maar nee hoor.....een nieuwe club ziekers en zeikers over alles en nog wat, heeft het kwade ervan ontdekt.
DAT had ik dus fout gedacht.....er zal een polyethyleen exemplaar moeten komen, met PVC kerstbollen erin.
Overal staat het er vol mee.....kunststof bomen, kerstmannen al dan niet opblaasbaar, tuinslanghertjes met led's
en noem de hele santekraam maar op......zooi bij vrachten.
Dat zal het gaan worden, als je die warhoofden in ALLES hun zin gaat geven.
Dat men zijn blik al die kant op laat gaan.....zegt veel over hun gesteldheid van geest.
Dat Nederland bovenaan in de rij van bossenslopers in de wereld staat is ze natuurlijk ontgaan.
Nergens wordt zoveel aan bos vernielt als juist in het land van zeikers over alles.
Het herplaatsen van bomen......is ook nergens zo slecht geregeld als juist in ons land.
Nog geen 10 % van wat herplant is.....bestaat nog na twee jaar....ook dat is dus flut.
Gelukkig is de containerprijs tot in de Hemel gestegen, dus daarin gaan er zeker minder
om ze naar héél ver weg te kunnen sturen....veel lege containers werden opgevuld met hout, papier en afvalplastics,
en dus hout uit onze bossen....en hout uit de VS komt weer aan in oa. Geertruidenberg om op te stoken.
Dat alles uit dat het milieu steeds voorop staat.
De dwazerij.